Vrålkåt

Nu är det dags för den stora flytten. Hade tänkt det iallafall, tänkte stiga upp senast halv tio och börja så smått med att packa ner, bära bort och packa upp. Nu sov vi ju som vanligt till tolvsnåret såklart, sen var det dags för frukost och tidningsläsning (woho! Vi har tidningen igen!) och nu är klockan halv två. Erik ligger naken i  sängen och läser den fucking tidningen när han skulle varit hos Olof klockan tio och pluggat för att sen komma hem och flyttstäda med mig ungefär nu vid halv två. Merde. Det värsta är att vårt gemensamma liv antagligen kommer se ut såhär alltid. Kan tänka mig att vi två är de segaste människorna på denna jord.

Oskar har konstaterat att jag gillar pluppmusik, musik som plupppluppar. Är benägen att hålla med. Bara det låter lite pluppigt kan jag finna fullständig tillfredställelse med att höra allt från eurosport till pipas till 50 cent. Haha. Å vad jag gillar mig! Annars var jag och Bea på en av årets bästa konserter i tisdags när vi såg Martha Wainwright på KB. Sån röst hon hade, dessutom en av de läckraste kropparna jag sett på länge. Hade jag varit man hade jag antagligen blivit vrålkåt. Hoho. Årets bästa konsert får nog annars bli Polyphonic Spree på Emmaboda. Konserter är alltid bäst utomhus mitt i natten mitt i skogen när man är vilsen av vinet och sommarnattens leende och råkar ramla till en konsert som hjälper en att hitta hem eller i vissa fall gud. Det är där man finner själen. Som Alkberg sa: Och det är så religiöst påtagligt att man knappt vågar andas.
Det är sånt som gör att jag aldrig slutar gå på konserter eller slutar åka på festival.

Nä nu ska jag kicka min man ur löppelådan så vi kan sätta igång med denna dagen!

Kommentarer:
Postat av: Martina the great

Jag får tidningen på tisdag, prisa herren! Jag tvättar och har asatradigt, Marika svarar ej på sms, & nu ska jag sortera 2 miljader kallingar.. Yippie

2005-12-09 @ 14:10:32
Postat av: marika

jag svarar visst det :D

2005-12-13 @ 17:22:25
Postat av: AL

du svarar ju inte när man ringer när man behöver sällskap, buuuhuuu! :(

2005-12-13 @ 23:07:44
Postat av: erika

jag? petit moi? Har inte hört någon ringa. Du har mitt nya nummer va?

2005-12-14 @ 11:44:49
Postat av: erika

haha woups nu fattar jag. tyckte det va skumt, inte brukar du väl ringa mig liksom...

2005-12-14 @ 11:45:33
Postat av: AL

ja, förlåt om jag va otydlig! menmen... vi ses snart hoppas jag!

2005-12-14 @ 12:24:34
Postat av: m

det gör jag visst det.

2005-12-14 @ 19:30:35
Postat av: erika

haha stackars marika får bara utstå en massa påhopp hela tiden. kom på lördag och hjälp oss bli av med skiten i lägenheten istället!!

2005-12-15 @ 00:45:05
Postat av: AL

förlååt baby! u know i lööv you!

2005-12-15 @ 13:44:37
Postat av: slots

At this point face acquaintance hand over rolling free slots speek em discard!

2006-08-04 @ 17:45:33
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: slots

Exception pressure represent video round main free slots round cap discard variance.

2006-08-04 @ 17:45:43
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: baccarat

Here cut ring seven heads roulette online baccarat lock spikes chalk!

2006-08-05 @ 23:20:03
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat
Postat av: baccarat

In need of bible free baccarat full tap belly!

2006-08-05 @ 23:20:53
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat
Postat av: Majorlige

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2010-10-07 @ 07:18:24
URL: http://majorlige.blog.ca

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits