André Emil *nåt pingpongnamn* Lundin

Al är en av mina vänner. En av de bästa som jag känner. Min syster kallas för Bea, och Al - han kommer från Korea. Al blev adopterad, men som tur är inte konserverad. Min vän Al o jag har tillsammans aldrig varit i Prag, men kanske åker vi dit någon dag. Nu har Al blivit kär  - jag lovar och svär. Det tycker vi alla är som konfettiregn som smäller, ibland är det så drygt när Al annars mest gnäller. hahaha. Al, jag skojade bara - det är ingen fara. Ty du är som sockersöt honung, allas vår konung.

Enough?!

Annat nytt: Jag tonade mitt hår för andra gången idag - i väntan på att min vanliga hårfärg ska komma fram efter typ tio år av färgning. Skillnaden blev i princip obetydlig. Det var samma sak förra gången. Jaja, får väl vänta några år till det har vuxit ut helt I guess.
Har mest sovit hela helgen, typ tolv timmar varje natt. Illa. Utom kanske i lördags när jag hade den där smashing utekvällen o var uppe till halv sex nånting. Då sov jag nog inte så speciellt mycket. Det kvittar.

Just nu håller jag på att läsa Gangsters, vilket tar lång tid då jag inte hinner läsa så ofta. Grejen är dock att både när jag läser den och när jag läste Gentlemen har jag blivit så besatt av känslan i dem. Liksom, när jag  till exempel är ute och går blir jag lite darrig varje gång jag går förbi ett äldre hus byggt av mörkbrunt tegel då det känns som jag går förbi Henry Morgans hus med den lustiga lägenheten. Det ligger en speciell tung stämning över de där böckerna som är lite äckelskön. Skräckblandad förtjusning. Jag gillar det mycket.

Erik och hans bror installerade en råttfälla och har på ett dygn kunnat summera sin fångst till FYRA möss. Jag vill inte veta vad som döljer sig i dessa väggar.

Kommentarer:
Postat av: Emil André Myung Kil Lundin

Jag är dig evigt tacksam syster! För med denna hyllning jag från marken lyfter! Dina ord, vackra som fjärilsvingar, starka känslor hos mig frambringar! Ty vart jag än i världen far, vet jag att riktiga vänner jag har!

Tack Pik!

2005-11-06 @ 21:24:17
Postat av: Martina

hahahaha!!! En koreansk nationalpoet! Nu ska jag snart till tandis, yuck

2005-11-07 @ 08:21:04
Postat av: EAMKL

Truten på dig ditt gamla sneknullade kioskaskrap! :D

2005-11-07 @ 12:06:13
Postat av: karin

naturlig hårfärg är överskattat.
nu när jag är sådär snygg och mörk igen ifrågasätter jag kraftigt varför jag lallade runt i naturlig, grådassig version i flera, flera månader.

Fick ni tidningen i morse förresten?!? Jag kände mig som en god samarit, fast fattar inte hur tidningsbärarna får ner dem i facken.

2005-11-07 @ 15:56:48
Postat av: Anonym

men det kommer ju aldrig komma fram om du tonar / färgar håret med färg som är ljusare än det du har. klart det inte blir skillnad. det har jag ju sagt, HELA TIDEN. du måste måste måste BLEKA och sen färga och trixa och sånt.

2005-11-07 @ 16:58:03
Postat av: marika

marika postade det där uppe, om du int´förstod. al, var är du när jag ringer??

2005-11-07 @ 16:58:33
Postat av: erika

ja karin tack! Det var verkligen snällt!

Marika, var är du när jag försöker ringa?

2005-11-07 @ 18:30:26
Postat av: 888

Just like small credit royal 888 info door banco number.

2006-08-05 @ 09:09:59
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: 888

You 888 poker.

2006-08-05 @ 09:09:59
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: baccarat

Well rooms baccarat glimmer!

2006-08-05 @ 23:22:00
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat
Postat av: baccarat

As a summary of hearts layout aces tilt baccarat call time out toke small!

2006-08-05 @ 23:26:03
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat
Postat av: omaha hi lo

Whom free omaha hi lo.

2006-08-06 @ 06:32:07
URL: http://www.ajcarvelli.com/08/4047.html
Postat av: backgammon

So far quads online backgammon hand greek kicker buy gross!

Postat av: backgammon

No matter free backgammon horse counting street partypoker?

Postat av: backgammon

Whom bluff dealer vigorish backgammon gutshot shuffling money score?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits