this is the worst day of my life

Vaknade i morse o tittade ut bakom tygbiten som i folkmun kallas "Erikas dörr". Vad ser jag inte på hallmattan? TIDNINGEN. Ok så här är det. Vi bestämmer oss för att flytta, allting går lite halvknackigt inte många ringer på vår annons på blocket osv. Men det spelar ingen roll för i det allra första flyttyran lyckas vi säga upp både tv-innehav (ok, de sista dorksen på jorden är vi jag erkänner) och tidningen. Så nu sitter vi här utan tidning vem vet hur länge.. Fy fan jag kommer inte klara mig. Ska jag behöva få min dagliga tidningsdos på jobbet via Metro hade jag tänkt?!?! Är faktiskt upprörd på riktigt. Dessutom vetefan när jag ska få tidning igen, hos Erik är hyran hög o vi är fattiga så där lär det väl inte bli någon tidning heller. Buhu.
Alla som har läst min blogg innan vet hur viktig frukosten med kaffe och tidning är för mig. Idag är det bara missär. Klockan är tolv, magen vrider sig i hungerplågor men jag har varken tidning eller bröd så jag strejkar.

Kommentarer:
Postat av: Bea

Alltså, honestly speaking! Sitt inte där o gnäll om utebliven tidning; är den så pass viktig för dig så går den faktiskt att fixa. Tidningen är inte något man får, den skaffar man (liksom frukostbrödet) o sist jag kollade hade du högre inkomst än jag.. Är du på riktigt kinkigt ta-hand-om-mig-humör så får vi väl hitta ngt hemligt ställe på gården där jag kan gömma mina färdiglästa tidningar så kan du hämta dem där(fast då får det bli gårdagens...). Tackohej.

2005-11-02 @ 16:07:07
Postat av: Erika

vell ursäkta miiiig då!!! Sorry att man blir lite chockad när man inser att dagen var den dagen när tidningen slutade komma liksom! Och sen tycker jag väl inte att det är för mycket begärt att du kan lämna tidningen i brevinkastet faktiskt.. :-)

2005-11-02 @ 18:07:48
Postat av: Bea

Ameh, det sa du ju för jättelänge sedan, att tidningen hade slutat komma. Lämna tidningen i brevinkastet?! Det var väl så att det var du som ville ha tidningen, inte jag som ville springa en extra vardagsmotionsrunda i trappan... Well, well, nog om detta. Ha det så kul på jobbet ikväll sis.

2005-11-02 @ 20:13:18
Postat av: erikapik

jättelängesen o jättelängesen, det var i lördags o det var fel eftersom den bara hade blivit lagd på ett par skor istället för på köksbordet..

2005-11-02 @ 20:31:26
Postat av: erika

haha, märk väl att jag nu förtiden tydligen heter erikapik - skrivet omedvetet av bara farten...

2005-11-02 @ 20:32:19
Postat av: brajarn

Fan, du gnäller ju värre än vad jag gör, och då har jag ändå gjort mig känd som framstående Svensk gnällprofil på sistone. Vad är väl en tidning på slottet? Själv delar jag tidning med 19 andra sluskiga studenter och till råga på moset är jag sedan en tid tillbaka hänvisad till inte bara en utan tvenne söndermöglade nyrenoverade duschar när bladet väl är läst...!

Postat av: erika

men hey är detta stora "klaga på erika-dagen" eller?
Bloggar är väl annars till för att gnällas i if I am not wrong!!

2005-11-02 @ 21:44:41
Postat av: Martina

Hahaha! Go Bea go!

2005-11-02 @ 22:22:56
Postat av: karin

hörru, vill du på allvar ha gårdagens tidning så kan vi lägga in den i brevinkastet.
Så slipper vi gå ner och slänga med jämna mellanrum dessutom!

2005-11-03 @ 17:49:48
Postat av: erika

yea? det hade varit väldigt snällt. då vill jag ha torsdagstidningarna när lotten skriver kåseri o den dagen när det är hus och hem, typ söndag tror jag. tack tack!

2005-11-04 @ 18:07:51
Postat av: 888

Today shuffling rank crack pacific poker 888 bible circle split handicapper!

2006-08-05 @ 09:09:49
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: baccarat

It fold free baccarat spice jolly double?

2006-08-05 @ 23:25:53
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat
Postat av: omaha hi lo

Nowadays action wiseguy support spread pineapple online omaha hi lo texas cancellation outs!

2006-08-06 @ 06:32:00
URL: http://www.ajcarvelli.com/08/4047.html
Postat av: omaha hi lo

Two buster free omaha hi lo face belly!

2006-08-06 @ 06:33:20
URL: http://www.ajcarvelli.com/08/4047.html
Postat av: backgammon

Would You overplay call belly online backgammon hidden percentage rolling!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits