Fortsättning

Vilken film såg du senast?
The Science of sleep - sweet sweet film. Se den! Såg förresten lite precis på en film som hette Sorority Boys, den var hemsk och jag slutade titta efter en kvart. Se den ej.

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En hund till Martina. (dåligt samvete från igår)

Berätta något som ingen annan känner till.
Hm.. vet inte om det finns någonting. Jag är inte doldisen precis.. haha

Om du skulle förändra EN sak i världen utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Skulle utrota kattallergi och göra bilar billiga och miljövänliga. hoho. (Erik: att man fick köra motocross överallt)

Tycker du om att dansa?
Oh yes. Allt från dans på klubb (speciellt när twist and shout kommer) till bugg, polska, engelska, vals, inte polka, men nästan all dans!

George Bush?
Jag snor Daniels citat från Bush: "We know that dictators are quick to choose aggression, while free nations strive to resolve differences in peace."  Säger allt.

Vad skulle dina barn heta? (pojknamn/flicknamn)
Mattis och Siv "Sivan" Svahn

Skulle du kunna flytta utomlands?
Nja, kanske ett litet schlaag bara för att uppfylla kvoten "jag bodde utomlands ett tag när jag var ung och ville upptäcka världen och mig själv", men jag hade nog snart drabbats av hemlängtan till fagra skåneland. Jag älskar att betala skatt, jag älskar att bo i ett land med årstider, jag älskar att bo vid havet i Skåne, jag älskar att bo i Sverige. Men jag har aldrig bott utomlands så jag kanske skulle älska det med, what do I know?

Vad skulle du vilja att Gud skulle säga till dig när du kommer till pärleporten?
Här spelar linden och här sjunger näktergalen

Vem vill du se sno denna lista och svara på frågorna?
Den som än tyar

Vad ska du göra nu?
Tillverka en personlig sida på bilddagboken! Comin right up!

Annars är det lucia imorgon och jag jobbar till åtta. Skolarbete till tusen fram till nästa vecka. Sen jul!



 


Kommentarer:
Postat av: Martina

Ack jag känner mig hedrad av både hund och kattallergi. Nu ska jag bajsa lite. Sen skolarbete.

2006-12-13 @ 09:13:48
Postat av: Martina

Ack jag känner mig hedrad av både hund och kattallergi. Nu ska jag bajsa lite. Sen skolarbete.

2006-12-13 @ 10:00:13
Postat av: Bea

Gissa vad jag gör? Surfar runt på min nya fräsiga MacBook!!!

2006-12-13 @ 11:11:46
Postat av: Bea

Gissa vad jag gör? Surfar runt på min nya fräsiga MacBook!!!

2006-12-13 @ 11:11:56
Postat av: Helena

Martina då!!!Hoppas du inte ordbajsar iaf när du gör skolarbete.
Får jag bjuda in mig själv till träff nästa vecka månntro, då damerna har tid? Ett litet sting av saknad nånstans under hakan...

2006-12-13 @ 11:39:49
Postat av: erika

julefika med Helena, Jojo! Det kan vi väl, vore mycket sköj. När? Jag kan tisdag och onsdag.

2006-12-13 @ 12:20:58
Postat av: Tobias

Jag lämnar stockholm för helgen. Lund nästa. Kanske hinner vi göra den där vallfärden till Zilléns adress, som vi bara pratade om men aldrig utförde?

2006-12-14 @ 09:28:38
Postat av: Karin

Jag e på!

2006-12-14 @ 09:39:01
Postat av: karin

jag e på.
vad är adressen till bilddagboken nu då?

2006-12-14 @ 17:29:09
Postat av: karin

men åååååh! störblogg.

2006-12-14 @ 17:29:28
Postat av: erika

jag är också på men inte på lördag kväll. Adressen borde vara lätt att lista ut..

2006-12-14 @ 18:02:05
Postat av: Anonym

det har jag gjort också! och kommenterat!

2006-12-14 @ 19:51:55
Postat av: Linnea.

mehmehmeh. miljövänliga bilar tar ju visst hänsyn till politik och skuldkänslor (jag gjorde samma fel på min)!

Postat av: erika

jag veet, men det är så svårt att inte ha ett samvete!

2006-12-15 @ 19:46:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits