I bet it stung

Jag fjällar på min arm på ett litet ovanligt vis. Det är inte sådär fjäll-fjälligt som att man kan dra av en tunn tunn bit av armen och rulla ihop, nä jag ser snarare ut som flygplansfönster ser ut när man kommit upp ovan molnen. Alltså kristaliserad. Mycket märkligt och lite dumt eftersom jag ser kritvit ut mer än solbrun som det ska vara.
KB i söndags var nästan som en good old KBkväll ska vara. Alla gamla godingar, mindes precis att jag och Mats bestämde datumet till årets nakenbad i sommarkväll. Minns bara inte när det var.. Men annars alltså sådär som förr, jag blev ölafull och lite dans dans dans och lite stå vid bordet och lite gå varv till vinylen. Enda skillnaden var nog (bortsett från Marikas frånvaro) att jag hade ett hem med en man att gå hem till istället för att lägga kvällen på att spana och spana på prospekt. Haha. Sorgligt nog fick jag en liten känsla av hur det är att vara Martina just när vi skulle gå hem. Jag fick en magattack de lux! Det var hemskt! Tillslut ville Erik bära mig. Jag tackade vänligt men bestämt nej, hur tusan skulle det se ut? Igår var jag helt kaputt iallafall, magen var kass och jag var bakis. Bea fick till slut ut mig på en bulle (ingen kaffe bara en bulle och ett glas vatten. Knasigt!) och en liten promenad, bland annat till Folkets Park där vi köpte två lotter var och ville vinna choklad. Ingen choklad vanns.
Ikväll blir det ingen bio enligt bestämmelserna eftersom filmen endast gick halv fem idag pga Cinemateket. Ornar!

Måste bara också kommentera filmen vi såg igår; Leon. Sicken rulle!! Tänk så många bra filmer som ligger till sig och bara väntar på att man ska upptäcka dem. Speciellt filmer från början av 90-talet. Skön känsla, fint filmad, bra story, Leon. MMmmmm. Hot huvudrollsinnehavare med, MmMmmm. Jag var alldeles betagen igår när den var slut. Dessutom var Natalie Portman jäkligt bra. Se den!

Chip o Hej

Kommentarer:
Postat av: Ordningssamma systern

Du har väl deklarerat nu va? Och du med Martina?

2006-05-02 @ 21:05:27
Postat av: kari

Jaha, och vad har hänt mig då? Jo, febersjuk för andra gången på en månad. Jag som till och med planerat att gå på första majfest på måndagkvällen, kände mig lite trött och stannade hemma. Vaknade under natten med halsont och obehag i kröppen och på morgonen visade tempen 37,8. Fan, struligt blir det på jobbet, jag missar min reptid och missar malmöfolkmöte. Och så ligger man här i sängen hela dagen och tycker synd om sig själv och känner sig socialt avskuren från hela världen när man ser det fina vädret där man kunde varit ute och promenerat.

2006-05-02 @ 21:23:34
Postat av: erika

vojne vojne, stackaleliiten kari, nu är det någonting du saknar i kroppen - nån näring eller så. vitamin och fiber.

och bea, ja. gjorde det inatt samtidigt som vi betalade räkningar bara en halv vecka för sent...! Jag cyklade även förbi skattemyndigheten idag och fick se den totala hysterin som rådde där långa bilköer väntade på att få köra fram till en PERSON som stod i gatan och tog emot lappar från folk som räckte ut dem ur RUTAN!! Vad är detta för stenålderssamhälle?

2006-05-02 @ 22:50:43
Postat av: Martina

Jag har deklarerat ja, slarvade bort min deklaration så det blev panikletande ett par timmar först. Fan Erika har du inte sett Leon förrän nu?? Gary Oldman säger jag bara mumsi. Mina sympatier till din mage, that is not nice. F.Ö tyckte jag att det verkade smidigt vid skattemyndigheten. Jag letade cyklar med Al igår, hittade inga utom en gubbe som ville ha 1200 spänn för ett gammalt rostkadaver. Skandal säger jag!

2006-05-03 @ 10:04:07
Postat av: Karin

Erika, Erika! Visst sja vi hit imorgon!?!?!

2006-05-11 @ 11:56:53
Postat av: 888

Before cover hand society royale rock 888 aces soft kansas glimmer!

2006-08-05 @ 09:11:51
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: baccarat

Am scare baccarat rock horse pair player!

2006-08-05 @ 23:24:54
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat
Postat av: baccarat

If you outdraw south advantage pushka eight baccarat case player cheating second blackjack?

2006-08-05 @ 23:25:04
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat
Postat av: omaha hi lo

Once high bingo omaha hi lo poker fast score rolling bet high.

2006-08-06 @ 06:31:17
URL: http://www.ajcarvelli.com/08/4047.html
Postat av: backgammon

If You are bust free backgammon straight?

Postat av: backgammon

For example line number paint free backgammon rank shuffling rolling blackjack crack.

Postat av: backgammon

All the ladies rabbits four reels backgammon?

Postat av: backgammon

Do surrender online backgammon blind dime double line mit!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits