julklappsönskelistan

Gårdagen varden bästa dagen på länge (utom kanske i lördags, men det hade andra orsaker, tex brandy blandat med vin) när jag och två från min klass gjorde fältstudier på Malmö stadsbibliotek! Vi kastades in i verksamheten och fick, utan att kunna någonting om systemet och sorteringen på hyllorna, stå i infodisken på barn och unga-avdelningen och svara på massor av frågor. Det var nog två klasser där samtidigt med barn i kanske nioårsåldern som ville fråga om allt. "Har ni spännande böcker?" "Har ni böcker om marsvin?"  osv. Väldigt roligt. På eftermiddagen var vi på skönlittavdelningen och där var det inte lika mycket att göra men ändå så kul att jag aldrig ville därifrån. Varför måste jag gå i skolan tre terminer till?
Hon som handledde oss gick ut från BIVIL kanske -96 och var fortfarande inte klar med sin uppsats. Det tycker jag var skönt, behöver man inte ha så mycket ångest över den, det löser sig.. (säger jag bara för att jag inte alls borde blogga utan istället skriva på min artikel om marknadsföring på bibliotek. Gööör det nu!)

Ska bara skriva en önskelista inför julen: (utan inbördes ordning)
- Tom Waits "Orphans: Brawlers, Brawlers &Bastards"
- Rubiks kub
- Parfym
- Litet skinnfodral till min digitalkamera
- Fotoskrivare
- Baddräkt (ordentlig kvalitetare som jag helst får välja själv)
- Träningskort
- Busskort
- Smink
- Böcker

Sen är det säkert många saker som jag har glömt, ska försöka uppdatera när jag kommer på..

Kommentarer:
Postat av: Martina

Jag vill inte höra sånt mööög om uppsatser!!!!!!!!

2006-11-29 @ 12:59:33
Postat av: Hannah P

=)

Postat av: erika

noooo! spam!

2006-11-30 @ 15:53:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits