Systrarna Svahn bowlar

Jag och Bea var och bowlade innan. 42,50 kr var. Rena klippet! Fick spela nästan tre omgångar dessutom. Jag vill alltid vara och bowla. När jag gifter mig önskar jag mig i present:
1. En kubikmeter med smör, som jag kan ha och slicka på resten av livet.
2. Popcornmaskin sån som de har på bio.
3. En sån pool som får plats hemma där man kan vrida på en ström som gör att man simmar på samma punkt hela tiden.
4. En egen bowlingbana.

Såhär såg det ut när vi bowlade (i verkligheten var det mer skärpa på första bilden, men hade jag tagit av mig mina glasögon hade det verkligen sett ut såhär):

erika bowlar

12040-44

12040-45

Resultatet: Jag vann alla omgångar. WOHO!

Kommentarer:
Postat av: JUNITJEJ

Visst är det kul med bowling?! Det måste jag göra snart igen! Det var ett tag sedan sist.

Postat av: Bea

Jamen det var bara för att det hemska klotet tittade på mig med sina otäcka hålögon och blåste ut magisk andedräkt ur sin äckliga munhåla och förvandlade mig till ett läskigt plastmonster... Hur skulle jag kunna vinna liksom... Hann i alla fall strika en gång innan dess... :(

2006-11-03 @ 19:57:15
Postat av: Helena

Jag vill också följa med nästa gång!!Fast man får ju inte spela lika mycket för pengarna då ;(
Martin (och jag) jäkligt impade av Bea-bilden. Att hon kunde se så jävlig ut!
Maja är med på att spela den 12e. Fast hon hade ingen fiol.

2006-11-04 @ 13:08:10
URL: http://www.lustspel.trall.se/
Postat av: erika

han kan ha min eftersom jag antagligen ändå kommer spela mandolin.. :) 12 blir perfa, hos vem?

2006-11-04 @ 13:09:47
Postat av: erika

hon menar jag

2006-11-04 @ 13:18:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits