!!!

Vad är grejen med att jag jämt upptäcker band samma dag de ska spela i stan? Samma dag, vilket alltså innebär att jag inte går och ser dem eftersom jag inte vill lägga pengar på något som jag inte är helt säker på att jag gillar, och därmed går miste om en konsert jag hade velat se och ångrar mig sen resten av mitt liv.

Igår spelade !!! på KB och det enda jag lyssnar på sen igår kl typ 18 är !!!.

Min teori är att det är en försvarsmekanism som slår an inom mig. Den säger: Erika, börja inte gilla bandet förrän det är för sent, du har ändå inte råd att gå på konserten. Bajs.

För den som undrar var bilderna är kan jag lugna er med att kameran kommer hem ikväll efter en weekend på österlen. Där har den ätit god mat och vilat upp sig en smula. När den åkte sa den något om överansträngning och 20 bilder om dagen. Ska tala den till sans när den kommer hem.

Kommentarer:
Postat av: Martina

I am onliiiineee!!!!!

Postat av: AL

jag såg ju lite på!!! igår och kan säga att du missade inget av värde...

2007-04-22 @ 18:24:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits