Vårkväll

Lilldjungeln slokar, är rädd att den håller på att dö. Den har det alldeles för blött men verkar inte vilja dricka. Hur drar jag ut vattnet ur jorden? Kan ingen hjälpa mig, min djungel har skrivit dikter och blivit alldeles snurrig! Har, på tal om växter, även ställt ut en av blåklintskrukorna på balkongen (dvs fönsterbläcket utanför köksfönstret) för att se hur de tar sig därute.

Själv är jag oerhört trött då vi kom i säng alldeles för sent igårkväll. Efter en lång promenad igårkväll med Erik, Bea, Kaj och Aron gick jag och Erik till Davidshall och åt sushi på Hai. Där mötte även Jon upp och slängde i sig en portion han med. Och så hade klockan blivit kanske tio och jag hade ingen jacka och Erik hade ingen halsduk och det var kallt. Vi löste det såhär: Jag hade en ifallifallmössa med mig som jag kunde ha. Erik gick på toa och kom ut med en meter näsduk som han använde som halsduk (hallå 1800-tal), och Jon hade på sig sina nya solglasögon. Sen kollade vi på en ny film med han i Napoleon Dynamite, den handlade om två konståkare och var faktiskt väldigt väldigt rolig. Se den. Ja, sen var klockan två när vi äntligen kom i säng och kunde sova. Båda två upp idag halv åtta. Jag lovar att jag kommer somna efter lunchen.

Har fått så ont i mina smalben. Det går bra när jag går men ska jag springa om än bara tre meter så känns det som att de ska gå av på mitten. Jag som precis kommit igång med vårspringandet. I hate.

12040-223

I hissen påväg hem. Märk väl sicken pondus Erik får med 1800-talshalsduken. Som om att han har blivit en patron.

image224

På promenad bland gässen..

Kommentarer:
Postat av: mirijam

1 portion sushi = 1/2 stegräknare.
Hrm.

Postat av: erika

Haha, du kommer bli stolt nu: Stegräknare inhandlades idag kl 15. Nu är klockan 23 och antal steg: 10828, bra va?!

(ok, var ute och gick i typ tre timmar innan, ville ta i ordentligt första dagen liksom.. :))

2007-04-25 @ 23:09:48
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: erika

HERREGUD vad liten jag ser ut bredvid Erik.

2007-04-25 @ 23:45:09
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: mirijam

Gött!!!
Jag är stolt över dig!

2007-04-25 @ 23:49:03
URL: http://mirijam.blogspot.com
Postat av: Anonym

sätt blöta blomkrukan på ett lager hushållspapper genast!!!!ett beprövat knep av erfaren kvinna!

2007-04-26 @ 07:36:37
Postat av: Karin

haha, erika, jag tänkte, men var är kortet på dig och erik. men så var det att du var så liten att du inte ens syntes bakom den stooooora kameran! hahahah

2007-04-26 @ 13:00:09
Postat av: erika

erfaren kvinna: problemet är bara att det inte finns något hål i bottnen på krukan.. ja, jag vet, det är kört. :(

2007-04-26 @ 16:39:21
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: mirijam

Hrrrm. 19 195 steg idag. Jag är nöjd.

2007-04-26 @ 22:13:27
URL: http://mirijam.blogspot.com
Postat av: Adam Sandler

Very informative. Great site. Really professional.

2010-09-23 @ 07:38:51
URL: http://adam-sandler.blog.de

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits