Vara på jobbet

..är smått tråkigt just idag. Lovisa (systemet) ligger nere och då måste jag kopiera alla streckkoder och lånekort om någon vill låna böcker. Dvs, det händer inte så mycket alls. Ingen kan betala skulder, ingen kan söka böcker. Oh! Bara för det gick inbrottslarmet nu! En röst säger "Inbrottslarm" om och om igen och ingen stoppar det. Gaah, jag blir galen. På bibliotek ska det vara tyyyst!

Imorgon ska jag bli intervjuad om bibliotekstaggar. Eh? Har med webb 2.0 att göra men jag har ingen aaaaning om hur det funkar eller ens vad det är. Hujedamig det kommer att bli pinsamt. Måste läsa på, nu. Nån som vet vad det är?

Annars är nästan alla julklappar fixade, får ta en sista runda på stan imorgon. Sen på fredag ska jag vara hundpassare hela dagen och på lördag jobbar jag i Lund samt åker hem för att fira JUL. Hurra. Just nu pendlar jag mellan total överstress och en känsla av att ha jullov, en känsla som jag haft i flera veckor. Det beror nog mest på att jag inte gjort mina skolarbeten som jag skulle, samt att vi går och lägger oss så satans sent varenda dag. Igår slog vi rekord när vi började borsta tänderna kl 4 på natta. Hur ska detta gå när jag kommer hem? Hemma äter vi middag kl 12 på dan, i Malmö äter jag frukost vid halv två ungefär. Finns bara ett ord:

Sov-chock! (eller kanske julchock? eller kanske ischoklad?)

Adjöss. 

Kommentarer:
Postat av: Martina

Fy faen, Lovisa är ett pissesystem. Har jag lust att sitta i ett öde Skegrie till halv 8? Svar nej.

2007-12-19 @ 17:22:24
Postat av: Nicolaivilja

Nice site, keep up the good work!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits