Det där med telefonen

12040-134

Ja nu har det så slutligen skett. Telefonsatan har gått sönder på riktigt, det går inte att göra ett jota på den. Obs: Jag HAR satt i sim-kortet, det gjorde jag redan när jag köpte den. Ok att jag köpte ett nytt simkort i eftermiddags men det var ju till simträningen i badhuset. Ja, det var ett väldigt dåligt skämt.. Jag måste alltså således köpa en ny telefon, och det snabbt. Min telefon är min nämligen även min klocka, min väckarklocka, min kontaktlista - Jag kommer inte ens åt mina nummer!! Kan ni förstå hur handikappad jag är? Ska jag behöva gå ut imorgon och använda alla mina tilltänkta klädpengar till en telefonajävul som antagligen går sönder efter några månader? Vill inte och har verkligen ingen lust. Jag har redan alldeles för många utgifter denna månaden.

Önskelista till 25årspresent:
- Telefon
- Träningskort
- Pengar till kläder
- och till skor
- och till en vårjacka
- och till en baddräkt
- och till allt annat som jag inte har råd med.
- Jag hatar att leva fattig som en lus.
- När jag får barn ska jag låta dem jobba redan från fyra års ålder.
- Pengarna ska jag stoppa i egen ficka.
- Nu är detta inte längre en önskelista.
- Erik sprayar med sprayfärg tre meter från min näsa.
- Jag börjar bli väldigt yr.



...Snälla snälla telefon börja fungera igen!!

Kommentarer:
Postat av: Kristin

Det är min gård där jag bodde innan. Lite Polen över den tycker jag. Jag lekte lite med färgkoder och sånt. Man kan göra det där det står design och sen går man in på stilmallar. Fast det är ganska krångligt, man får gissa sig fram endel. Va tråkigt med din telefon. Du kan få köpa en gammal jättebilligt av Henrik om du vill.Fast den är inte så rolig. Haj!

2007-01-23 @ 23:04:36
Postat av: Bea

Grattis på namnsdagen hörru!

Postat av: erika

lyfter på hatten som piff/puff och säger Thankyou!!

2007-01-24 @ 00:48:21
Postat av: maman

å vojne vojne Pik, såna bekymmer.
kolla först om den inte kan lagas vetja....annars är det ju urbilligt att köpa såna nu igne...om man betalar 99 i mån och det kan du ju göra....om du inte orkar vänta tills födelsedagen!!
jag instämmer i syster Beas gratulationer! Idag kan jag nämna detta för min sfi-klass när vi går igenom den obligatoriska"vadärdetfördagodatumidagovemharnamnsdag-ramsan"

2007-01-24 @ 07:31:46
Postat av: AL

du kan få låna en gammal jävel av mig sålänge om du vill!

2007-01-24 @ 14:33:19
Postat av: erika

är det nokia? Kan bara ha nokia. Men faktiskt så började den funka lite igår men bara om man inte öppnar den mer än två centimeter..

2007-01-24 @ 15:19:38
Postat av: torbjörn

jag minns min telefon i england. man var tvungen att lägga den under ett stolsben och sätta sig på stolen för att displayen skulle funka.

2007-01-24 @ 17:33:56
Postat av: Bea

haha, nä väl? hur kom du på att det var just så man skulle göra??

2007-01-24 @ 18:16:38
URL: http://beaware.blogg.se
Postat av: AL

haha nej en sony ericson faktiskt... som jag hittat hehe! ah vafan en ny kontantkortslur kostar väl inte många hundra?

2007-01-24 @ 18:57:34
Postat av: Stefanrebecka

Great site. Good info

2009-02-26 @ 12:09:49
URL: http://stefanrebecka.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits