Black Gold

12040-317

Lägesrapport just nu:

- Inspirerad av Leo från jobbet gick jag inom Kinesaren och köpte Buns. Kan omöjligt avgöra om det var kött i eller typ katrinplommon. Degen var helt söt och geggamojan var lite som de rumänska kakorna man fick av mammas elever förr i tiden. Ingen hit. Dagens kvällsmat (efterrätt?) var inte dagens bästa mål.
- Interpol har släppt en ny skiva. Låten "Pace is the trick" är fullständigt fantastisk - för att citera
veckans kändis.
- Upptäckte, när jag städade under vasken, att jag hade huvudvärk och kokte vatten till kaffe. Öppnade kaffeburken, fick nästan stående utlösning.
- Kan inte låta bli att shouta out loud att jag får ut nästan 20 laxar i lön denna månaden! Mer pengar än jag kan föreställa mig just nu.

Sist men inte minst, etttvåtrefyraallabyxorärodyraoch k l o c k a n N I O s m ä l l e r d e t! Peppen äro TOTAL:

image318

Kommentarer:
Postat av: torbjörn

buns. är det såna där vita bollar? låter så på beskrivningen. kommer å tänka på när jag var typ 10 och hemma hos taiwanesaren Ching och fick en sån av hans morsa. tog en tugga sen smussla jag ner allt i en papperskorg så jag trodde att ingen såg.

2007-07-13 @ 20:21:45
Postat av: Kristin

Hur kan du få så mycket i lön?

Postat av: erika

Tiger: Ja sådana bollar var det nog. Det är så synd, en gång gjorde Daniel o Jean såna till oss och de smakade som Gud, änglakören och hela härligheten. Jag önskar mig sådana igen.
Kristin: Enkelt, fick ingen lön förra månaden = dubbel denna!

2007-07-15 @ 21:56:32
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: Tristanjohanne

Beautiful site!

2008-09-03 @ 13:23:13
URL: http://tristanjohanne.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits