Dagens

Alltså, hela dagen? Heeela dagen! Ärligt talat gud, nej - det hjälper inte med regnkläder när man cyklar till och från jobbet i ösregn. Vi inne på verkstaden hade det helt ok idag men de stackars stackars personerna som jobbade på yarden! Oh mY. Förresten, det var en norsk tidning på jobbet idag och gjorde nåt reportage. Såklart fotade de den sötaste tjejen! (that´s alltså me) :) Får se om jag hamnar i tidningen dock, de fotade tydligen Usama väldigt mycket mer eftersom han jobbade inne i bilen och jag bara utanför..

Men regnet alltså. Var på återbesök hos glasögonaffären idag och fick en ny sorts linser som jag ska prova i en månad. Som tack lämnade jag undersökningsstolen med en illusion av att jag kissat på mig i den. Xuuse me. Nu ser det ut såhär om jag tittar ut genom köksfönstret. Det ska vara ljust i flera timmar till, bara säger!

12040-305

Här följer en bild på min, i Eriks frånvaro, vanligaste kvällsmat. Ägg, nudlar, knäcke, vatten och en liten rosa plastmugg halvfull med sötmandel och russin. Mumsi. Samt, såklart, Harry Potter! Varje dag! (i den brandgula sprayflaskan finns myggmedel. Det äter jag inte)

12040-307

Förresten, ibland inser man det extremt fina med att bo ihopa med sin kille. Det kommer fram en dag som denna, nämligen den stora myströjan! (öh.. och hackig lugg klippt med nagelsax eftersom killen i fråga tog med sig den riktiga klippesaxen när han stack i söndags, samt de väldigt trötta ögonen efter en hel jobbdag med felinställda linser..)

12040-306



Kommentarer:
Postat av: Kristin

Var du på den där klassgrejen? Jag såg att jag fått mail från Anna i veckan.

Postat av: erika

Ojsanhoppsan det glömde jag visst bort! Visserligen har Erik varit hemma så jag hade nog ändå inte gått.. Så du var på Roskilde?! Hur stort sug har du efter vatten och regn just nu? :)

2007-07-08 @ 22:09:11
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: Kristin

Du anar inte.

2007-07-09 @ 17:55:00
URL: http://volpina.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits