Korrö i bilder

Skulle skicka ett födelsedagsbrev till Danmark. Ja, det är alltså inte Danmark som fyller år utan Lydia som befinner sig i Danmark och fyller ett år. Portot kostade mer än innehållet så det fick va. Antingen skickar jag det till Sthlm eller ger jag det i näven nästa gång vi ses. Är jag snålast i stan?

Även Kaj fyller år idag, ett alldeles eget grattis får han - GRATTIS! Gav honom en gitarr. Nu jävlar ska här spelas.

Helgen spenderades som sagt i Korrö på folkmusikfestival. Det var fint som vanligt, men en beskrivning är mycket tråkigare än att faktiskt vara där så jag hoppar över det och fotobloggar om äventyret istället. Here it comes.

12040-332
Myggen sög nästan ut min själ. Små små dementorer är vad de är!
12040-336
Glochenspielen
12040-335
Kari och den mystiska skogen
12040-331
Lustiga insekten, nån som vet vem det är?
12040-334
Den där lilla tjejen med stora påsar under ögonen
12040-333
Snyggve
12040-330
Och till sist de som glada var (men som egentligen mest tänkte på de Palestinska barnen)




Kommentarer:
Postat av: karin

stiligt kort med paraply här bredvid! Du ser ut som en vän tös som lyssnar på taken by trees. i dess positiva bemärkelse.
mygg på festival är alltid mer viscious! varför? är det för att de blir så frestade av alla mumsbitar som fläker ut sig. på rip it up hade jag myggbett överallt, de bet sig igenom lager av yllestrumpbyxor och vanliga, visade no mercy och fick mig att önska att min kjol inte var riktigt så kort.

Postat av: Ola

Korrö verkar trevligt. Kanske i framtiden? Insekten är en fyrbandad blombock, en långhorning. Den är snygg.

2007-07-31 @ 21:16:10
URL: http://olainspace.blogspot.com
Postat av: erika

Karin: Tackar för komplimangen!
Ola: Hittade du på det konstigaste namnet du kunde, eller heter den verkligen så?!

2007-07-31 @ 22:44:27
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: Ola

Hehe, nej, den heter fyrbandad blombock.

2007-07-31 @ 22:50:59
URL: http://olainspace.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits