sömnen

Undrar om det bara är jag som inte på något vis i hela världen kan sätta jobbet i första rummet och fritiden på andraplats. Spela roll om jag förlorar tjugo spänn på't, jag kommer verkligen inte panika om jag vaknar tio minuter innan jag börjar nåmer. Idag skedde det jag väntat på sen jag började jobba. Jag försov mig och kom en kvart försent. Detta var ju något av en standard när jag jobbade där sist (orka stiga upp klockan fem när det regnar liksom) men nu känns det lite obra. Har ju faktiskt bara jobbat där i två veckor ännu!

Sömn är något av ett problem hos mig har jag märkt. När jag kom hem från jobbet skulle jag duscha men var frusen och kall och valde därför att bada istället. Efter en stund tänker jag blöta håret, lutar mig bakåt - och SOMNAR. Vaknar en halvtimme senare kall och rälig, går upp och torkar mig och ska just klä på mig när jag ser sängen. Lägger mig en sekund - och SOMNAR. Vaknar en 40 min senare hungrig, yr och jävlig. Vad kan man göra??

Till Karin:
12040-298
Gröna ögon i linser

(Har förresten fått en förklaring på momentnyckelproblemet av min handyman som berättade att vissa bultar är vänstergängade och därför måste spännas på "fel" håll. Aj Fatt!!)

Kommentarer:
Postat av: kari

rätt nöjd med sitt utseende är hon.

2007-06-29 @ 07:39:14
Postat av: Martina

Det var då fan så snygger du är då! Nu är jag allena glasögonorm buhu!!!! Dom ska väck tamigfan.

2007-06-29 @ 07:41:26
Postat av: erika

Rätt nöjd?! Nu ska jag inte dra igång hela "buhujagärsåtjockochful"-ramsan men nöjd är jag då inte! :)

Postat av: Karin

tack tack! och vilket modellkort!!

2007-06-29 @ 16:58:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits