strand

Woho, jag hittade äntligen inställningen i min kamera som gör bilderna alldeles blå och dödsljusiga. Nu är de mjuka och varma och fina - äntligen!! Kolla bara min hudfärg iförrgår på cykeln mot idag på stranden:

12040-270

Jupp, varmt var det och jag cyklade ner till Bo01 för att bada. Vid stranden var det mest jag som hade insett att det var fint väder, men det gjorde inte så mycket. Det går lite lättare att tänka på saker när man är ensam. Ensam - me like. Imorgon är det förhoppningsvis sista dagen i skolan. Inte ens i skolan utan hemma hos Hanna som har hus och trädgård. Det kommer alltså att bli en lycklig dag. En lycklig skolavslutningsdag.

12040-271

Trean såklart, Always and forever!


Kommentarer:
Postat av: klara

har just hittat hit, laste lite gamla inlagg om bloggar du laser, nagra fick kommentaren "mycket stockholm" vad betyder det? jag bor inte i sverige langre, och kommer just fran sthlm och laser deras bloggar for att jag kanner mig sa hemma...ar det for att de ar mkt sthlm?

2007-05-30 @ 05:25:26
Postat av: Bea

Vilka fina bilder sis! (Fast jag minns när du undrade varför alla bilder på mig hade allvarliga minen; nu undrar jag detsamma..?)
Lyckliga du som har sista skoldagen! Jag har en hel vecka kvar, o tenta imorgon. :(
Sen äre trean som gäller. Always and forever!

Postat av: erika

Klara: Mycket Sthlm betyder kanske att det liksom är mycket "inne" o "ute" -snack och mycket populärkulturella referenser som kanske inte spelar så stor roll för välbefinnandet egentligen. Eller, jag har faktiskt ingen aning. En känsla bara..
Bea: Phutja, som fru Beckham kanske - snyggast är man som allvarlig. Haha. Not. Jea, nu är det sommarlov! Finaly!

2007-05-30 @ 15:44:39
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: Karin

åh, congrats! fasen vad solabränd du ser ut också. själv odlar jag mest finnar. en vecka kvar, slutspurten. jag dör. sen vill jag också bada. i badadräkten.

2007-05-30 @ 16:18:57
Postat av: Leifandrine

Great site!!!

2009-03-06 @ 08:39:50
URL: http://leifandrine.myblog.de

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits