och bäst av allt, min man snarkar inte längre!

image457

Idel bra dag (utom att disken är större än nånsin, för att inte tala om tvätten. Det har nu gått över en månad sedan vi tvättade senast. Jag önskar mig en tvättmaskin i julklapp, alternativt en husalf), jag kan bara konstatera att ja, jag ÄR en av de där fasansfulla högstadieeleverna som säger: åhåhååh-va-dåligt-det-gick-på-provet jag-kommer-aaaaldrig-få-g, och så går den jävlen därifrån med högsta betyg. Ok vi fick inte högsta betyg, alls faktiskt, men om jag tänker tillbaka på alla prov och tentor jag gjort i mina dar måste jag nog erkänna att jag är den vedervärdiga eleven. Jag har aldrig (vad jag vet) fått rest på en tenta, eller ig på något prov. Någonsin. Men gnällt har jag gjort efter ungefär alla. Ja, du kan kräkas över mig nu.


Men stolt är jag.



För övrigt vill jag bara tillägga att idag (igår)(22/11) fyller min första kille från lågstadiet 25. Varför kommer jag ihåg detta efter ca 15 år? Skitisamma, grattis good old MW!

Jag vill även tillägga att marabou mjölkis med nonstop i är top ten ever.

(....ja just det, bilden är snodd från NTF.se)

Kommentarer:
Postat av: Martina

Ska du kasta ägg på Marcs nya hockeytröja nu då? höhö

2007-11-23 @ 10:47:34
Postat av: erika

jag var sjuuuk den dagen! (jewla tur det)

Postat av: Bea

Vilken tid snackar vi på ett ungefär?

2007-11-23 @ 12:15:10
URL: http://beaware.blogg.se
Postat av: Runeingeborg

good job please keep on the good work

2008-10-06 @ 08:55:02
URL: http://runeingeborg.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits