Flanken

12040-363

12040-362

Erik lånade kameran en stund. Då blev det kill-bilder. Ha. ha. Ångesten över morgondagens skoluppgift äro nu så enorm att jag stavar varje ord jag skriver fel. Om man bara skulle ta och skita i det. Ångesta över någonting annat, som det muntliga föredraget jag ska hålla om några veckor. Det är inte själva anförandet som är jobbigt, utan det att välja ämne. Jag har ju insett att jag inte har några intressen. Vad pratar man om då?

Innan ringde sydsvenskan och ville erbjuda oss tidningen i form av prenumeration. Eftersom vi fick den igår trodde vi att vi faktiskt hade börjat prenumerera, men det var tydligen ett misstag. Hon i luren sa nämligen; ja men då kör vi igång igen då, du bor kvar på Flankenbergsgatan ännu? Eh.. nää. Sa Erik.

Vaknade i morse säkert 45 min innan jag behövde av att jag var helt dyngsur av svett på hela kroppen. Äckligt när det händer, jag gick upp och duschade snabbt. Gick sedan och lade mig igen för att inte missa mina precious återstående 40 min av sömn, men han sova i högst tio min innan jag vaknade och var lika svettig igen. Vad är detta? Febertopp? Är jag månne knarkad och håller på att rensa systemet? Inte vet jag, men jag kan ju säga som så att den där duschen kändes vääldigt olön i efterhand.


Kommentarer:
Postat av: torbjörn

jag vaknade också svettig efter att ha haft otäcka drömmar om knark hela natten. det där senaste Upp till kamp-avsnittet igår va det nog som påverkade.

2007-09-11 @ 09:39:44
Postat av: Felicia

Intrevjuv med Egoina kommer upp i min News blogg i veckan!

Postat av: Egoina

okej.. haha. det kan jag inte hjälpa dig med :P

2007-09-11 @ 15:06:11
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Helena

Och att spela fiol eller sjunga i kör är ju inget intresse som du vill stå för nej....?

2007-09-14 @ 15:23:19
Postat av: erika

jo det är klart. Jag HAR ju massor av intressen, det är bara att så ska man säga någonting om dem också. Typ Hej jag heter Erika och jag spelar fiol. Jag är åtta år, känns det som då.. Vad vill jag ha sagt med att jag spelar fiol liksom?? Det roliga är ju ATT spela.

2007-09-14 @ 17:40:17
URL: http://erikapik.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits