hektiska helgen

Mycket har hunnits med denna helg. I fredags överraskades Erik av att hela släkten kom på besök, och så gick vi ut på besök allihopa. På lördagen spelade jag med syskonen på Brunulfs bröllop, fin cykeltur dit och hem och spelningen gick också bra. På kvällen hade vi fest här. Det var den bästa festen någonsin, alla var trevliga och glada och jag glömde dricka öl så på söndagen var jag knappt ens bakfull. Thats a good party. Igår åkte jag och Erik på vår vanliga söndagsmopedtur runt på skånes landsbygd. Denna gång ville vi flytta till Arrie. På kvällen bakade jag fördeledagstårta som Bea och Hasse och Jon och Olof smakade på (det blev så himla sent så ni andra hade ändå inte velat vara med :)) Bra helg helt enkelt.

Idag har jag varit på två föreläsningar. På den första somnade jag nästan. På den andra höll jag verkligen på att kissa på mig. Sen höll jag på att somna igen på bussen hem. Ikväll är det jag som lägger mig tidigt.

12040-388
På väg till bröllopet

12040-389
På skånes slätt


Kommentarer:
Postat av: Martina

Haha! Snygg räddning där med tårtan, tänkte precis gnöööla! Förresten får ni väl flytta till Abbekås med oss andra basta!

2007-09-24 @ 18:58:59
Postat av: erika

men jag vet att du hade älskat Arrie som jag, du anar inte så mycket hästar där fanns!

Postat av: Helena

Kanske inte är så korrekt att säga, men det var inte så att det var en massa gamlingar där på festen och ingen orkade supa?

2007-09-25 @ 18:50:24
Postat av: Moa

Väldigt fina bilder.

2007-09-25 @ 18:50:37
URL: http://hem.bredband.net/moalar/
Postat av: erika

Helena; ha
ha
ha. Eller, är inte det det bästa med att bli vuxen??
Moa; Tack!

2007-09-25 @ 22:36:56
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: Gjermundsophia

keep it up very nice site

2010-04-30 @ 12:15:51
URL: http://gjermundsophia.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits