Tråk

Herregud så tråkig dena helgen har varit. Visst, några ljusglimtar som bio igår och ja, nej, det var väl allt. I fredags var jag alldeles för trött för att följa med ut och dricka öl, skulle dessutom jobba igår. Jobbet var väl ok men lördagar är inte till för att jobbas på, speciellt inte när man har haft den stressigaste veckan innan. Idag hade jag tänkt gå och se utställningen på konsthallen men det regnade och när jag väl la fram förslaget till Karin hade hon precis varit där. Bummer. Nån som vill följa med mig?

Så idag har jag mest städat min klädbyrå, rensat ut slängekläder och vikt allt fint. Nu ska jag diska. Grått grått grått.

image392
Känslan


Kommentarer:
Postat av: Martina

Inget är grått när Cure kommer till stan!! Ska jag köpa biljetterna? Släpps tio imorrnbitti. Jag kastar mig på dom direkt

2007-10-01 @ 15:20:51
Postat av: erika

yes pliiiis!!

Postat av: Flommen

NÄE FÖR JÄÄÄÄÄÄVELEN VA VASSEN ÄR DÅLIG!!!!

2007-10-01 @ 17:08:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits