400 inlägg!

image591

Idag var det som om att all stress och all ångest släppte. Jag vet inte varför, vi är långt ifrån färdiga och ännu längre ifrån godkända, det bara kändes som att det är ok, vi kommer att bli klara någon gång och det är faktiskt inte värt att få eksem i handen och sömnproblem om natten på kuppen. Livet är bättre än så. Allt är bättre om man bara slutar oroa sig.

Allt ordnar sig tillslut.

Och när jag kommit till den insikten var det så oerhört skönt att cykla i solskenet och hämta tre biljetter till Ulf Lundells spelning i Helsingborg 31/10 och sen cykla vidare i solen bakom solglasögonen till Nyhavn där Martina och Juhlia satt och drack öl och ta en öl och sen dra till Marika och äta tårta och dricka lite till öl fast det är torsdag och sen gå hem och bara ta det lugnt. Slappna av. Sova.

Det var bär på tårtan.

Kommentarer:
Postat av: Helena

Du är vis du! Men jag kommer nog inte ta till mig det du skriver än så länge. Här sitter jag mitt i natta och skriver för fulla muggar. Inget eksem i handen än dock :)
Är det inte lite väl tidigt för tårta?

2008-04-25 @ 00:26:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits