april

En i min klass heter April och idag när vi hade uppsatsseminarie skämtade hennes uppsatspartner Anna om att de skulle skriva vissa avsnitt på svenska (de ska alltså skriva uppsatsen på engelska, crazy they are!). Så sa hon: "Eller hur April April?". Haha. Det var dagens nördigaste aprilskämt. En annan extremt nördig grej på min skola är toan på ovanvåningen där någon har klottrat "Platon var en tönt". Jag menar. Kan det bli skitnödigare än så? Det är ett toaklotter för guds skull! När man klottrar på toa kan man väl iallafall skriva något i stil med "vill du knulla?" eller något annat omoget. Inte om Platon!

Efter seminariet hade vi håltimma i två timmar. Eftersom det är första april idag, således vår, gingo jag och Kristin å stad för att köpa vårskor. Hittade ett par som nästan såg ut som mina drömskor som jag hade när jag var kanske tio (ett par converse i tre olika färger), men jag köpte dem inte. Jag funderar dock starkt på att gå tillbaka och göra det snart, tror jag måste ha dem. Dessutom kostade de bara typ 250 spänny, vilket inte är dödsmycket. Dessa väldigt mycket Erika-skorna köpte jag iallafall:

image564

Kommentarer:
Postat av: marika

:D

2008-04-01 @ 20:12:22
Postat av: Malin

Men "Platon var en tönt" är ju ett sjukt roligt och omoget toaklotter. Det är ju Lund för bövelen!

Fina skor.

2008-04-02 @ 01:02:01
Postat av: Martina

Jag tycker också att "Platon var en tönt" är asroligt!

2008-04-02 @ 11:30:35
Postat av: kari

converse = nike = barnarbete och omiljövänliga material. Go Veja!

2008-04-02 @ 14:09:23
Postat av: erika

studiemedel = 1000 spänn att leva på en hel månad efter att räkningarna är betalda = inga skor från Veja.. tyvärr..

Postat av: Maja

erika goes modebloggare!
haha, men mycket snygga skor i varje fall.

2008-04-02 @ 18:06:19
URL: http://majakarlsson.blogg.se
Postat av: karin

snygga skor bruden!

universitetsklotter är alltid skitnödigt, alla ska vara så satans pålästa hela tiden. det bästa är dock en diskussion på eden där det stod massa yadayadapolitik och någon skrivit FUCK OFF WE*RE ALL WHITE. det var kul tyckte jag.

2008-04-03 @ 09:59:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits