Aprilhavet

image599

Två sanningar: 1, Jag har osynliga ögonbryn. 2, Jag har en extremt lång näsa. En till sanning: Vi badade, i havet, idag, och det är april! Efter badet grillade vi i folkets park till det blev mörkt och kallt. Och nu ska jag skicka in råmanuset och sen ska jag vara ledig i dagarna fyra! Idag är livet som det ska vara. Nu hoppas jag bara på att jag får hugga ved i Edenryd imorgon och att värmen stannar hela sommaren. Åh hav. Folk snackar om yoga och spa hit och spa dit. Jag säger: ett dopp i havet om dan. Det räcker.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Blev man kåt av havet eller? Du ser ju helt karlgalen ut haha

2008-04-28 @ 21:23:22
Postat av: Martina

Sa jag..

2008-04-28 @ 21:23:39
Postat av: erika

Med solen i ögonen o spild mjölk överallt :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits