image569

I'm sticking with you
'Cos I'm made out of glue
Anything that you might do
I'm gonna do too

You held up a stage coach in the rain
And I'm doing the same
So you're hanging from a tree
And I made believe it was me

I'm sticking with you
'Cos I'm made out of glue
Anything that you might do
I'm gonna do too

People going to the stratosphere
Soldiers fighting with the cong?

But with you by my side I can do anything
When we swing
We hang past right or wrong

I'll do anything for you
Anything you want me too
I'll do anything for you
Oohoh I'm sticking with you
Oohoh I'm sticking with you
Oohoh I'm sticking with you

Haha, skulle man kunna tro iallafall. Här var vi fjorton. Marika, Martina, Helena och så jag i mitt rakade hår. Sommar. Jag hade varit i Grekland med familjen, första resan utomlands (bortsett från Danmark), kom hem och bestämde mig för att raka av hela håret. Brutalt. Det var väl mest för att Kari hade gjort det innan, men det gjorde mig snäppet tuffare än att bara vara Hennafärgad. Att det var upptakten till tio år av extremt ful frisyr kan vi väl alla bara glömma.

Jag och Erik har precis varit på det stora hambugerstället och ätit som städpaus. Jag ville mest åt kaffet. Läsk är jävulens påfund och hamburgare är inte mycket bättre. Smakar gammal disktrasa. Ikväll kommer tre av fyra på bilden hit (jag inräknad) plus fler. Middag ska det bli. Nu måste jag skala potatis. Ajöken!

Kommentarer:
Postat av: Malin

Hej, Svahn! Du gör mig besviken. Ornitologer med ordekvilibristisk läggning skriver "agöken". Inget annat. Comprende?

2008-04-07 @ 21:02:45
Postat av: erika

Haha, räcker det inte att jag fyller bloggen med bilder på fågeljävlarna?!

Postat av: Oladaniella

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2010-05-10 @ 07:48:51
URL: http://oladaniella.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits