Geek my shoes!

image574

Jag håller på att bli en sån som går runt med bekväma gympaskor. Alla skor jag köpt sistone har varit så platta och jag har fått så ont i fötterna. Men så tog jag fram mina träningsskor som jag annars använder när jag boxas och hade dem på mig igår när jag gick en promenad. Hur skönt som helst. Tyvärr stannade det inte där utan jag hade dem på mig även idag när jag skulle till jobbet. Jag promenerade nämligen till Värnhem, hoppade av på första hållplatsen i Lund och promenerade till jobbet, promenerade tillbaka samma väg när jag slutade och promenerade från Värnhem till mitt hem. Sammanlagd promenadtid ca 2 timmar. En vanlig dag hade jag nu varit död i fötterna, benen och ryggen. Idag mår jag prima. (Utom huvudvärk och stresssyndrom, men det är en helt annan historia). Så när de i Pimp my ride säger: Congratulations, you're now officially been pimped, säger jag: Grattis, du har nu officiellt blivit en tönt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits