Homestyling by Erika

image572

Tada, tyget jag sydde. Jag tycker att man faktiskt får säga att man ska sy tyg om man varit iväg och köpt tyg som man ska sy någonting av. Det fattar väl en tappad byracka att ingen människa sitter och faktiskt syr ihop pyttetunna trådar tills det blir ett tyg!? Anyways, där det innan stod en fläckig madrass, som om vi vore några som typ jag vet inte lämnar mat framme i en vecka tills det blir luddigt vitt mögel i grytan, står nu en mjuk möbel som är fin att titta på. Så fresch!

Annars: måndagar tar död på mig. Var iväg mellan nio på morgonen till tjugo i tio på kvällen. Koncentration hela dagen. Plugg sen jobb i Lund sen kören. Måndagar gör mig trött för resten av veckan. Dålig mage, öronsus och törst. Åh Pelle Ossler, kom och massera mina tinningar likt mamman i Storstadsliv!

Kommentarer:
Postat av: Lise

Fint alster!

2008-04-08 @ 00:34:27
Postat av: Kristin

Ja jag fattar ju vad du menar men vidhåller att det låter helt knäppt. Snyggt blev det iallfall!

Postat av: ma

dagens visdomsord jag skrivit på tavlan på jobbet:
"just när man vant sig vid gårdagen kommer idag!"

2008-04-08 @ 07:24:20
Postat av: Martina

Pelle kan få massera både ett och annat hos mig *snuskgubbeskratt*

2008-04-08 @ 08:17:57
Postat av: marika

är det överkast som du har lagt under madrassen/över sängen?

nice, måste göra så. sängar är så fula

2008-04-08 @ 11:50:43
Postat av: erika

ja ett överkast, som tyvärr krömp i tvätten och blev pyttelitet..

2008-04-08 @ 16:33:29
URL: http://erikapik.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits