Söndag

image577

På söndagar åker jag och Erik på mopedutflykt. Nästan jämt. Idag åkte vi på en cykelväg som jag cyklat innan, till Oxie. Tyvärr körde vi runt Oxie ganska snabbt och kom tillbaka till Malmö, så då åkte vi runt i Fosie ett tag. Det är så bra, man lär sig så mycket om Malmös geografi på detta vis. Bilden är från tågbanan mot bron. Ungefär här bestämde vi oss för att köpa glass, och tänkte göra det på Bellevuegården. Vi hamnade i Holma, men efter ett tag kom vi fram och jag åt den nya glassen med muskot och honungssmak. Ganska god. Sen gick vi in på biblioteket och jag frågade om jag fick jobba där. Det fick jag inte, men jag står numera på Malmö stadsdelars vikarielista, katching!

Kommentarer:
Postat av: Gautelotta

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits