Catfight



Såhär ser det ut om dagarna, mellan sovstunderna. Annars har det blivit höst idag. Det stormar ute. Jag har druckit en liter te och sprungit i parken. Det är segt nu att inte ha ett jobb att gå till om dagarna, det är tur att katterna behöver ha en passoppa. De har en tendens att klättra och hoppa och välta ut. Dagens favorit är helt klart vattenkranen, så fort man spolar lite kommer båda två och ska se på, gärna dricka lite med. Vi tvättar. Nu ska vi hämta upp sista omgången och klockan är halv tolv. Men jag gillar det, hösten alltså. Dels för att jag är övertygad om att det kommer mer sommar och dels för att det är trevligt med regn och rusk såhär i början. Innan man fattar att det kommer att vara så i typ åtta månader i rad. Nu går små mjuka tassar på mina ben, dags att kela. Djur is the shit.

Kommentarer:
Postat av: Martina

Jag tror att det här med årstider har samma grej som folk som har fött unge. Kommer man ihåg hurdan hösten och vintern egentligen är hade an hängt sig direkt. Nu ser man tjcoka tröjor, te och nån konstig faiblesse för Winnerbäck istället haha

2008-08-05 @ 09:47:21
Postat av: marika

HAha! O jag som har haft tjock kofta på mig o lyssnat på lasse på mina två senaste Evert-promenader & Ääääälskat det.

2008-08-05 @ 09:59:50
Postat av: erika

haha, själv har jag lyssnat oavbrutet på Cardigans deppskivor.

Postat av: Martina

Erika, du måste lyssna på Mick Harvey! Ja Marika med haha. Hans soloplattor är så jääkla bra.

2008-08-05 @ 11:12:36
Postat av: karin

åh, billy-sand jagar sin egen svans och ser ut att ha världens mjukaste mage!

för övrigt är hösten helt great. det är när det blir vinter som problemen börjar. beskyll inte hösten för vintervädret!

förresten känns det helt bisarrt att det börjar bli höst men man inte ska tillbaka till skolan. tror det är först nu jag fattar att man verkligen är färdig..

2008-08-05 @ 13:07:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits