en helt vanlig måndag

Nä, det händer inte så mycket i mitt liv. Och tyvärr, min arbetslöshet börjar inte gå mig på nerverna. Jag börjar inte få någon jobbpanik. Jag tvärt om trivs allt bättre med att sova så länge jag vill, sitta vid datorn så länge jag vill, hitta på vad jag vill, läsa böcker så länge jag vill, kolla på tv när jag äter frukost, cykla en liten runda mitt på dagen, ge mig ut och springa bara för att jag måste röra på mig iallafall lite. Huga, hur ska detta gå. Tänk om jag skulle bli en hemmafru som lever livet när Erik drar in stålars. Sweet life!

Jag och Bea uppträdde på Malmöfestivalen ikväll, och det mest spännande var nog minimunkarna vi köpte efteråt. Har till och med blivit för slö för att bli nervös. Suck.

Imorgon ska jag..... nog.... kanske.... cykla lite eller nåt. På kvällen är det folkmusik på Gustav och söstra stor ska spela på samma scen som vi sjöng på idag, till dansutlärning. Det blir dagens tips. Om någon vill träffa mig är det där jag är.

Kommentarer:
Postat av: Kristin

Jag vill träffa kissarna.

Postat av: maggan

hear, hear! (angående arbetslösheten.)

2008-08-19 @ 00:49:47
Postat av: erika

de e bare å kåm!

2008-08-19 @ 11:15:14
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits