Hilfe!


Lille Murrepurre har slagit sig! Han skulle hoppa från köksbordet till diskbänken (där de inte får vara) men klarade inte hoppet utan stöp rakt ner i golvet. Sen var han paj i sin lilla arm. Haltade och hade sig, och vi blev helt ledsna och förfärade. Huga så hemskt med sådana små när de slår sig. Det första han gjorde var att linka tre steg fram till maten och vattnet och liksom chock-äta lite. Sen linkade han vidare och lade sig under ett bord. Vi tappade matlusten trots att vi precis skulle äta, men efter en liten stund märkte vi att han var ganska leksugen och att han linkade lättare och lättare. Nu skojar och stojar de igen. Phew!

Jag och Bea åkte hem till Edenryd i förrgår och hälsade på föräldrarna. Idag kom vi tillbaka till Malmö och imorgon ska jag, Martina och Juhlia åka till Göteborg för gå på Way out west. Det åskar ute just nu så nummer ett i min packning är en regnkappa.

Andra nyheter är att jag och Erik (mest Erik, i princip bara han) har lagat vår kära bil igen! Den går som en klocka, och nu ska den säljas. Tråkigt men nödvändigt. Vi lever på ingenting just för tillfället. Lusten har vi haft ett bra tag, nu kommer nöden. Hörs på söndag igen, nu är det rockfestival det är techno och jazz, det går att bli så kär utan backstagepass!

Kommentarer:
Postat av: karin

åh, henrik! du borde ha på dig ditt gamla linne för fina tiders skull.

2008-08-07 @ 23:42:33
Postat av: erika

haha, tyvärr är det nog stort som en liten top på mig nowadays.. men jag ska ha det i mina tankar!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits