Kattungarna!





De är så små! När Billy-S och Murre kom var de till en början lite blyga och ville mest ligga kvar i buren. Murre var först med att inspektera köket och gick ganska snabbt och la sig i korgen vi har köpt till dem. När Billy kom igång dröjde det ca 5 min innan hon ville hoppa över barriären ut till resten av lägenheten, och nu fnattar de och hattar runt å det grövsta. Jagar varandra och klöser klösbräda och springer och hoppar och undersöker. De är underbara! (och ganska svåra att få på bild..)

Mest spännande idag: gröna gardinerna i vardagsrummet, lätt.

Kommentarer:
Postat av: Clary

Herremintid så söta dom är.Så de är frisläppta i hela lägenheten?

2008-08-03 @ 21:16:20
Postat av: marika

Gud JAG dööööööööööööööööör! Vad söta de små liven är!

2008-08-03 @ 21:25:13
Postat av: erika

Ja de släpptes fria rätt snabbt. Och klarar det galant må jag säga, de hittar toan och maten och verkar helnöjda med sitt nya hem. Tur!

Postat av: kari

man kanske kan få komma och titta typ i morgon och sedan haka på en tisdagspromme?

2008-08-04 @ 16:12:56
Postat av: erika

självklart! ma ska komma imorgon med men det blir nog tidigare..

2008-08-04 @ 16:36:16
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: marika

man kanske kan få komma och titta typ i morgon och sedan haka på en tisdagspromme med Evert??

2008-08-04 @ 17:06:33
Postat av: erika

jea men jag tror inte Evert är speciellt uppskattad av katterna så han får du lämna hemma.. Eller nån annanstans..

2008-08-04 @ 17:48:17
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: marika

haha! självklart tar jag inte med mig Evert till katterna. jag är inte dum. Hund & katt liksom...

2008-08-04 @ 20:20:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits