Ny vecka randas

Jahaja så var det söndag igen och inget jobb har jag att jobba med imorgon. Det börjar bli tråkigt nu. Långtråkigt. Egentligen har jag kul och fyller dagarna med kul saker men jag är så förvirrad. Dagarna flyter ihop och jag kan inte hålla reda på någonting. Nu börjar höstterminen med alla kvällsaktiviteter, måndagar är det kör, tisdagar tisdagspromme, onsdagar ska jag och Bea boxas, torsdagar spelar jag fiol med Helena, Erika och Maja. Sen är det helg. Om jag inte har stadiga rutiner om dagarna (läs jobb) segar jag loss och tror att en torsdag är en måndag och tvärt om. Jag får nog ha dagsrutiner också. Typ måndagar ska jag simma, tisdagar ska jag ...cykla, onsdagar ska jag läsa bok, torsdagar ska jag städa. Och sen är det helg.

Helgerna börjar fyllas med aktiviteter, kvällarna börjar fyllas med aktiviteter, lägenheten börjar fyllas av tunga möbler. Men dagarna fylls egentligen inte med någonting. Ge mig någonting att engagera mig i!

Imorgon går jag till Kjell&co och köper en laserpenna till kattarackarna. Tack för tipset Kristin!

Kommentarer:
Postat av: Martina

Du kan ju engagera dig i jobbsök så slår du två flugor i en smäll. Mähahaha

2008-09-01 @ 08:13:58
Postat av: erika

mähähähä kom på igår att det var dagen jag skulle meddela af vilka jobb jag har sökt. Panikmailade henne vid halv elva.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits