Slut på sommar



Idag åkte jag den 46:e resan av 50 på mitt sommarkort. Sista dagen är imorgon och jag kommer alltså nääästan ha åkt upp hela kortet. Rätt bra jobbat av mig själv alltså. Jag och Bea åkte till Falsterbo idag och spelade kort med kusinerna. Det såg ut att regna över Malmö, kinda. Jag är ensam hemma tills på söndag, Erik firar farmor Ingers 80-årsdag uppe i Oskarshamn. För att mysa till det lite extra (så som mamma gjorde när pappa reste i typ Afrika och vi fick tårta i dubbelsängen, eller som pappa gjorde när mamma reste i typ Afrika och vi fick äta ljusa köpebullar till frukost varje dag) har jag köpt ny flashig innekattmat till småttingarna. Jag tror de tyckte om den, åtminstone sa de inget annat. Imorgon börjar Malmöfestivalen, men jag känner mest för att bara läsa och läsa böcker.

Fick förresten ett brev på posten idag. Det var ett tomt kuvert sånär som på ett litet kvitto (tunn papperskvalité, ganska litet) där det stod att jag skulle till tandläkaren i Bromölla den 11 september. Kunde de inte bara ringt? Eller om de tvunget ska skicka ett brev, skicka meddelandet på ett papper som iallafall ser ut som ett brev. Kuvertet måste ha vägt minst 20 gånger mer än själva brevet. Menmen, jag blev åtminstone kallad. Så då är det väl dags att börja använda tandtråd igen nurå. :)

Kommentarer:
Postat av: marika

haha, går du fortfarande till bromölla tandläkare?

2008-08-15 @ 11:12:26
Postat av: erika

ja, fast jag har bara varit där en enda gång sedan vi flyttade hemifrån..

Postat av: torbjorn

nee...inte ar den slut! jag har tva semesterveckor kvar nar jag kommer hem. och sa ar det ju malmofestival

2008-08-15 @ 11:52:50
URL: http://borderlands.blogg.se/
Postat av: erika

sommarkortsslut iaf! men vi ska ju till sthlm också :)

2008-08-15 @ 11:55:16
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits