Årskrönikan i bilder: april


Erik och jag hittade till det spännande kraschade växthuset i Malmös utkant


Uteserveringspremiär! Nu hade våren kommit!


Jag och Kristin drack kaffe, surfade, hade brutal ångest och jobbade hårt med vår uppsats i princip hela våren.


Vi drack morgonkaffe på balkongen i den varma solen. Underbart. Jag sörjer att vi inte kommer att kunna göra det i år. Eller det kan vi kanske, om katterna håller sig i köket. Ah.. Ljufva vår. Som jag längtar efter dig!


Jag, Helena, Erika och Kari åkte till det underbara huset på underbara Öland och spelade med mammorna och Magnus.


Marika fyllde 26 och fick en badmössa av Juhlia.


Jag och Bea premiärbadade! Premiärbadningsdagen är en av de bästa på hela året. Kallt som satan i havet men ger ändå en renande och uppfriskande feeling. Sen grillde vi i folkets park och frös resten av kvällen.


Och så åkte jag hem till Edenryd och högg sönder den lilla bocken i mina tafatta försök till att hugga ved. Jag lyckades dock med andra trädgårdssysslor.

Mer om april 2008 finns
HÄR

Kommentarer:
Postat av: Kristin

Ja fast jag drack ju dock ente kaffe.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits