Erika



I dagens lucka handlar det om mig och bara om mig. Så vad ska jag berätta.. Öh. När jag kom till mitt jobb i morse hade någon eller några varit inne under natten och bränt en bok samt klottrat hakkors på golv och vägg. Det var inte så kul. Boken låg dock ute på taket så det var ingen brandfara. Det hemska var att det var en av mina absoluta favoriter: Spelar min lind sjunger min näktergal. Ibland är högstadieskolor en skam. Jag är sååå imponerad av alla duktiga lärare som orkar vara det för högstadieelever. Hatten av för er. Efter jobbet cyklade jag vilse på Norra Fäladen innan jag hittade till Helena och Martin där jag fick middag och kaka. Man tackar. Imorgon är det den bästa dagen i veckan. Det är fredag, jag jobbar helt ensam på ett ställe hela dagen och skrapar min fredagstriss till kaffet. Det är på fredagar jag hinner göra allt det där jag aldrig hinner annars eftersom jag annars bara har tre och en halv timme på mig att göra det. Och sen är det ju helg. Helg, denna fantastiska uppfinning. Men nu tar jag mina katter under armen och går till sängs, banne mig.

Kommentarer:
Postat av: torbjörn

högstadieungar är nog den farligaste typ av människor som finns.

2008-12-05 @ 09:43:12
Postat av: Martina

Ungjävlar. Återinför aga!

2008-12-05 @ 11:17:32
Postat av: BIVIL-Anna

Kan det verkligen ta tre timmar att skrapa en trisslott?

2008-12-30 @ 13:23:41
Postat av: erika

haha ja om jag ska dölja det för alla som kommer in på bibblan hela tiden så!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits