Mössen flyger och far



Like a bridge over måsigt vatten. Cyklade till brofästet och tillbaka men det blev så hiskeligt mörkt när jag var uppe på backen så det blev inte så roliga bilder. I så fall var måsarna roligare. Det bästa med vintern är att det visas längdskidor på tv, vilket i sin tur innebär att man faktiskt får vara hemma och titta på tv mitt på dagen. Det är svårt, ut- och motionsångesten river en hela tiden, men man kan. Kari-update: inget nytt på fronten. Så lite har hänt sedan den där slemmiga proppen gick i söndags att hon till och med stack och tränade igår. Ja, hon är lite galen. Men har man århundradets lättaste graviditet så har man. Nu ska här lagas fisksöppe.

Kommentarer:
Postat av: Martina

"Like a bridge over måsigt vatten" - HAHAHAHAHAHAHAHA!

2008-12-06 @ 21:49:15
Postat av: marika

åh vad jag längtar till jag har sparat ihop till min kamera. vill ha nu!

2008-12-07 @ 11:43:55
Postat av: kari

och inte satte gårdagens dansande fart på något heller. Blä.

2008-12-07 @ 11:56:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits