slätare



Ok får lägga in en till där hon ser lite mer onyfödd ut. Här är Henny kanske åtta timmar gammal, det är natt och vi väntar på besked om Kari. Och så flamsar och tramsar vi om Hennys utseende samt minspel.

Jag har haft bokpratspremiär idag och det gick över förväntan. Bäst var det att prata om boken Pinsamt! (Eller kanske
Pimsamt?) Den gick de igång på som fasiken och alla killarna ville låna den direkt. Idag var överhuvudtaget en väldigt mycket lugnare dag än igår, man tackar för det. Nu vill jag bara få lite tid över att träffa bebisen. Får bli på lördag, för imorgon är det galapremiär på bio! (Och nu känner jag mig som Blondinbella).

Kommentarer:
Postat av: Malin ( Eriks syrra)

Härligt med lyckade bokprat. Vem har skrivit Pinsamt!?

2008-12-12 @ 00:00:51
Postat av: erika

det är Elin Lindell och Lisa Bjärbo som har gjort den, kolla på bibblan. :)

2008-12-12 @ 08:32:09
Postat av: Martina

Vad ska du på för galapremiär?

2008-12-12 @ 09:18:03
Postat av: erika

den där naturfilmen det stod om i sydsvenskan, vi känner han som gjort den. Kaj fick inbjudan och bjöd med mig.

2008-12-12 @ 10:12:27
Postat av: Martina

Coool, very blondinbella haha

2008-12-12 @ 10:45:08
Postat av: Malin ( Eriks syrra)

Glamoröst indeed! Vilken outfit ska du ha?

2008-12-12 @ 12:52:31
Postat av: erika

asså, jag har ju köpt typ 7 olika klänningar för jag kunde inte bestämma mig. Men i taxin dit ska jag iallafall ha min nya mössa av äkta räv, den är ju bara sååå ball. 8===0-

(Ja, jag är en av de där som faktiskt läser hennes blogg, haha)

2008-12-12 @ 12:55:13
Postat av: Malin ( Eriks syrra)

nu måste du förklara tecknen ( 8===0-), jag tillhör faktiskt en annan generation. och läser bara om blondinbella i fredagsskvallerbilagor. kanske ska börja. Är hon bra? eh?

2008-12-12 @ 16:38:58
Postat av: erika

8==0 har jag hittat på själv och är man det minsta snuskig förstår man vad det betyder. :) Och nä, hon är inte alls bra men jag vill hänga med i kidsens tugg samt störa ihjäl mig på en 17-årig moderatbrutta som tycker päls är det bästa som finns.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits