Arg.

image515

Helgen var fin, var i Brantevik och åt semlor, kollade diabilder, kelade med djuren och gick på loppis. Precis som man vill att en helg på landet ska vara. Men nu är vi tillbaka i Malmö i vår hemska lägenhet. Jag börjar få nog. Eller rättare sagt, jag har fått nog för väldigt längesedan. Jag tror att Erik glömmer det varje dag när han vaknar, för jag måste påminna honom om det varje dag. Det är tråkigt att vara arg, men när det finns två alternativ att välja på där det ena alternativet är att må illa för att det luktar bensin HELA TIDEN: när man vaknar när man äter när man slappar när man pluggar när man ska somna, och det andra alternativet är att ha alla fönster öppna och hålla på att gå under för att det är tio grader i lägenheten. Varje dag. Alltid. Ja då är det inte så kul längre. Jag tänker emigrera till Olso snart. Eller nä, där är det också kallt. Italien. Jag drar till Toscana. Nån som hänkar? 

Kommentarer:
Postat av: Linnea.

Japp, jag har en inneboende brud som gnäller HELA tiden, och som tjötar om att hon skall flytta till Toscana när hon blir stor (det är något med nån film), så är det OK om jag skickar med henne?
(Ja, jag är också arg, har inte ätit och blev tvingad att tvätta och upptäckte att min tvätt har blivit tvättad i fel grader vilket väckte kontrollfreaket i mig, när jag kom hem. Buhu.)
PU HA!

Postat av: erika

tack, nån mer som är arg. Jag tycker detta kan vara stora argdagen (kvällen). Alla får vara så arga de vill ända fram tills imorgon (för då är det den där speciella dagen som inte är en vanlig dag)!

2008-02-05 @ 19:18:16
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: Annika

du är min nya idol som står ut med en verkstad i köket...men nu får det vara nog..ut med åtminstone en maskin...

2008-02-05 @ 21:03:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits