drive on driver



Istället för att berätta om det 45 minuter långa mötet med arbetsförmedlingen tidigare idag där jag mer eller mindre tvingades att söka jobb även i Norrland väljer jag att fokusera på ännu en mopedtur med bröderna Loman. Denna gången gick färden till Tygelsjö, Klagshamn, Bunkeflo, Brofästet och Limhamn och jag körde! Det var nästan i mig premiär och det var fanken i mig på tiden. För köra moped är ju något av det roligaste som finns. Alla borde prova. Med min fjäderlätta vikt (plats för skratt här) susade jag lätt upp i 70 km/h (den går annars som mest i 65). Ögonlocken fladdrade och flugorna samlades i ögonen. Och livet var för ett ögonblick bara helt säweet.

Kommentarer:
Postat av: Imrenatalia

Keep the good works comming.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits