imorgon

Imorgon kommer sommaren. Jag är ledig tills på måndag och min plan för resten av veckan är att gå på tre fester. Och sola och bada. Mest det senare. Jag har återigen lyckats hamna i en extrem sovperiod som går ut på att jag lägger mig tillsammans med Erik vid tolv på natten, men istället för att stiga upp vid sju som han sover jag vidare till elva, typ. Tolv till elva är alltså elva timmar och att sova elva timmar varje natt är ganska länge. Ganska mycket för mycket kan man tycka, men det är så skönt att sova och det är på allvar min favoritsysselsättning i livet. Igår natt sov Theodor (6 år) inne på vårt rum, han vaknade klockan fem. Som tur var väckte han inte oss utan bara sin ömma moder. Men tänk det! Tänk om jag skulle ha ett barn som vaknar fem varje morgon. Jag hade gått bananas vareviga dag. Men iallafall tänker jag att han kanske vred mig rätt igen, kanske kan jag stiga upp vid iallafall nio och ta tillvara på solen imorgon. Hoppas. Hoppas. Annars var det nog inte så mycket mer.


Bonusbild: Theodor

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits