Måla

            

Hur kunde det bli såhär? Jag rensade bort allt från ytan jag skulle måla på, tog ner en hylla och flyttade två bord. Helt plötsligt blev köket fullare än det nånsin varit. Det går inte att ta sig fram! Nu har jag bara en och en halv vägg kvar att måla en och en halv gång. Det är fint när det blir vitt och fresche men fy för farao vad jag avskyr att vi har så jäkla mycket saker överallt! Jag vill ha ett bord, massor av blommor och ett skåp i köket. That's it. Om jag bara kunde komma igång med måleriet idag så hade det kanske kunnat bli klart till i eftermiddag. Suck och stön.

Kommentarer:
Postat av: karin

men gud, vilket lyft! inget mer kräkgult!!

2008-07-12 @ 10:15:01
Postat av: erika

Oh yea. Lite synd bara att golvet nu är kräk de lux i sin ensamhet..

Postat av: karin

tur att du har massa saker på det då!!

men det är sant, man tänkte aldrig på golvet innan.

2008-07-12 @ 14:47:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits