Sommaren

Det börjar bli en repris av förra året, den här sommaren. Mulet vareviga dag. Jag är inomhus alldeles för mycket. Det som händer i mitt liv just nu är väl mest att jag jobbar typ tre timmar om dagen och åker moped. Det har blivit många mopedturer på sistonne. Innan jag var ihop med Erik cyklade jag jämt jämt jämt. Runt och runt i Malmö med omnejd. Blev så rastlös av att vara hemma. Nu surfar jag istället, på den tiden hade jag knappt någon dator och verkligen inget internet på den. Det var Martina som hade internet och där satt mest M&M och spelade Sims. Goda tider var det.

För att aktivera mig lite tänkte jag iallafall låna Beas tennisracket och spela lite fultennis i eftermiddag. Får se hur det går. Häjdå.

Kommentarer:
Postat av: Martina

Vafan vi spelade inte Sims hela tiden! Haha det var roligt när du försökte få liv i din asagamla dator.

2008-07-15 @ 17:43:15
Postat av: marika

Haha! ja åh jag kommer ihåg det som det var igår. o vi SKREV upp antal timmar man hade surfat för räkningen, haha!

2008-07-15 @ 19:04:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits