Stickor i fötterna



På den sedvanliga tisdagspromenaden var det någonting som stack i mina fötter. Fick stanna några gånger och försöka rensa ut det stickiga och jag förstod snabbt att det var ängen vid Torup som var den skyldiga. Det var världens finaste äng men också världens stickigaste äng, full av humlor, gula blommor och stickiga frön som stacks. Mycket stickigt idag, när jag egentligen vill skriva om någonting mycket roligare men inte riktigt vågar om det nu inte skulle bli av. Jag berättar så fort det är klappat och klart. Haha. Så länge kan ni få kolla på denna bild som jag tog i Bokskogen. Är det där eller är du bara glad att se mig?


Kommentarer:
Postat av: Martina

Men! EeeeeeeeeeeeeeeeeeeeW!

2008-07-23 @ 08:25:34
Postat av: Helena

hohoho! Har dock inte fått reda på om det bidde den stora eller lilla kameran insåg jag just...Que??

2008-07-24 @ 18:09:27
Postat av: erika

har inte blivit någon alls ännu.. måste veta om jag får a-kassa först. men det ska bli den stora!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits