Tennis

Såhär gick det: Vi körde runt i Malmö i säkert en timme innan vi hittade en ledig tennisbana. Den vi hittade var ojämn och skabbig men funkade bra fram tills att jag sköt den ena bollen över staketet in till företaget dit man absolut inte kunde ta sig. Sen gick det lite bra igen fram tills att jag sköt den sista bollen upp på taket på den gula byggnaden som var så hög att vi inte kunde klättra upp och hämta den. Då körde vi lite moped på skateramperna. Det var kul. Sen körde vi hem och åt kinamat. Tjing tjong pling plong. Nu har jag druckit för mycket kaffe hos Martina och skakar, ska diska disken så Erik blir glad när han kommer hem för det har min mamma sagt att jag ska. Bilder:

Kommentarer:
Postat av: annika

Var är hjälmen! fy på dig...

Postat av: erika

mehehehe

2008-07-17 @ 10:42:00
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits