utmattad



Bilderna visar att kära pappa fyllde 60 i lördags vilket firades på Ven, där jag aldrig varit innan. Det var årets varmaste dag och vi badade nästan mer än firade. En mycket trevlig dag. Vi kom hem till Malmö igen vid åtta, jag och Erik, och hann inte mer än byta kläder innan vi hoppade på motorcykeln och körde till Simris (som ligger nån km från Simrishamn) där det firades en examen och två 35-årsdagar. Festen var i full gång när vi kom dit vid tio och den drog vidare under natten med dans, sång, fri sprit men ingen taxi hem. Sista bilden visar mig under promenaden hem till Clary, vi kom hem vid 6 på morgonen. Igår vaknade vi klockan 12, extremt outsövda. Lekte en stund med Theodor (undrar hur det gick med traktorteckningen på utomhusbordet) innan vi hämtade motorcykeln och körde hem igen. Jag höll på att somna där på vägen hem. Hade vi åkt bil hade det ju varit lugnt, nu fick jag sitta och nypa mig själv hela vägen. Så inatt har jag sovit och sovit i hopp om att sova ikapp. Ikväll är jag lika trött igen. Vi köpte förresten färg i eftermiddags. Nu är jag fri från arbete tills på lördag och mitt projekt är att måla om i köket. Jag ska visa före och efterbilder sen. Det blir dock inget målande imorgon, jag och Kari ska nämligen på utflykt i Skåne, så som sig bör på sommarlovet!

Kommentarer:
Postat av: Martina

Hehe stackars Erik ser verkligen aspackad ut på den där bilden.

2008-07-08 @ 09:45:28
Postat av: Sandermarita

I love guest books, keep up the good work!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits