Äntligen!

Hej alla! Jag kan äntligen skriva igen! Och det var inte blogg.se det var fel på utan mig, hade inte fattat att jag skulle logga in på en annan sida. Nu är jag back on track igen, dock helt slut efter den mest intensiva månaden i mitt liv (tror jag). Imorgon ska vi förhoppningsvis kunna lämna in uppsatsen till handledaren som sen antingen skickar tillbaka den eller ok:ar den. Gärna det sistnämnda. Men nu är jag så trött att jag nästan svimmar. Fick en bula i pannan idag när vi skulle ha konsert med kören på Viktoria. Gick rakt in i en högtalare. Burn. Sen var det tre till som gjorde samma misstag.. Shit happens. Det är inte därför jag är så trött att jag nästan svimmar, men sömn står högt på listan just nu. Gäsp. God Natt.

Kommentarer:
Postat av: marika

ja!! Erika är tillbaka! 8D

2008-06-02 @ 08:38:18
Postat av: torbjörn

och jag fick en ond handled och ett uppskrapat knä när jag kollideradde med en fyllegubbe i pildammsparken.

2008-06-02 @ 11:21:57
Postat av: erika

ajaja. krockade du gåendes eller per cykel?

Postat av: torbjörn

näpp...springandes!

2008-06-02 @ 16:22:01
Postat av: erika

jajks! det måste ha varit hemskt! fick du hepatit c?

2008-06-02 @ 20:10:37
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits