Effektiva dagen



Phew, idag har jag varit effektiv. Först hade jag och Kristin handledning, som gick bra - vi kunde fixa ändringarna rätt snabbt, sen gick vi och åt på ett Mexikanskt hak, sen köpte jag nya sommarskor samt en kjol, sen gick jag till jobbet och jobbade till kl 19, sen åkte jag hem, tvättade kläder, åt en god köttgryta som pappa Loman bjöd på, pluggade lite snabbt (sista gången bilden ovan kommer stämma..), skapade ett cv (tog bara tusen år eller så), sökte jobb, sökte jobb, sökte jobb, tvättade vidare, fixade med lite annat. Nu har min rygg dött och jag måste duscha. Imorgon är den stora dagen då vi skickar in uppsatsen. Iiih. Skolavslutning. När vi åt på det mexikanska haket sjöng vi alla sommarlovsavslutningssånger vi kunde komma på, inklusive stämmor på "Barfota utan strumpor och skor" och "Sommarlov, gräset är så grönt". Det var fint.

Men det mest spännande var att Erik ringde till pälisen och berättade om branden igår,
på grund av detta.

Kommentarer:
Postat av: marika

oh my god, vad sa pulisen>?

2008-06-05 @ 20:25:30
Postat av: erika

äh de sa inte så mkt. kanske skulle höra av sig, typ. :)

Postat av: Linnea.

Vad ballt att det står under artikeln att "ett blogginlägg länkar till den här artikeln" och så är det en länk till din blogg. Teknikens under!

2008-06-08 @ 14:24:47
URL: http://philinea.blogg.se/
Postat av: erika

haha! det hade jag inte sett, cool!

2008-06-08 @ 23:08:19
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits