Sista viktiga



Så, vi kom iväg klockan kvart över sju, jag och Kristin. Kom fram till Lund alldeles för tidigt men fixade parkering ett tag så det blev lagom ändå. Så höll vi vår lilla föreläsning och fick varsin bok och fika för besväret. Det var rätt trevligt. Sen köpte jag ett par jeansshorts samt glass till oss båda innan vi gick till Psykologiska institutionen och gjorde ett test till Karins uppsats. Testet var rätt kul men tog lååång tid och vi kom en halvtimme försent till bilen. Turligt nog hade vi inte fått böter, hade vi fått det hade Karin fått betala. :)

Hemma igen fnissade jag vidare till Mitt liv som hund, som faktiskt håller väldigt hög humoristisk nivå. Jag kollade även på Sommartorpet som jag älskar nu när inte Ernst är med längre. De två som är med nu är så fina och bra. Och så drack jag ett glas med te och konstaterade att jag nu har sommarlov i en hel vecka. Jo, sommarlov faktiskt. Varför skulle man inte kunna säga så? Varför ska begreppet sommarlov vara förbehållet bara sådana som går i skolan? Jag tänker iallafall ha så mycket sommarlov jag bara vill!

Promme genom staden sen på kvällen. Idag var det den södra delen av staden som fick besök av oss. På väg tillbaka, ungefär vid Kari tog jag bilden ovan. Imorgon är en totalt ledig dag alldeles ensam. Erik jobbar och jobbar mellan åtta och fyra varje dag. Jag planerar att se Gå loss, som jag lånade idag på bibblan i Lund. Och dricka te. Och se på fotboll. Tallyhö.

Kommentarer:
Postat av: karin

tack tack tack tack tack tack tack

(bugar mig djupt och vördnadsfullt)



men är ni godkända nu då? du är bibliotekarie??

2008-06-18 @ 09:58:54
Postat av: erika

meeeeeeen! Jag vet att änte ännu! Jag lär dock skriva här om vi är det. :P

Postat av: Sofia

måste ju bara fråga, i ditt förra inlägg nämns barn och december: ??????



2008-06-18 @ 20:05:05
Postat av: erika

haha, ja änte är det jag iaf! Men jag ska för första gången bli moster!

2008-06-19 @ 00:08:16
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Torsteinmonica

Interesting. No more comment :)

2008-10-17 @ 09:27:59
URL: http://torsteinmonica.20six.co.uk

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits