Stolt

Jag har alltså idag lyckats med konsten att samla ihop ca 15 intyg och ladok-utdrag och papper av diverse slag samt skicka dessa till A-kassan. Jag! Och det tog bara typ två veckor att bli färdig till det. Det är nästan så jag borde fira. Jag har ju ingen aning om allt som behövs finns med men jag tror jag har täckt upp det mesta. När jag hade skickat iväg allting (för 22 kr i porto) cyklade jag med mina systrar till Ikea för att spana in barnsaker till Hen som ska födas i december. Till mig köpte jag en badhandduk från fyndhörnan, en strandgrej som man ska ligga på samt en musmatta. Var det bara jag eller lät inköpslistan lite snuskig? Anyway, när de andra cyklade hem cyklade jag vidare till Netonnet i Arlöv för att köpa en kalender (likadana finns på Akademibokhandeln för 50 pix men på Netonnet kostar de 20): såklart hade de inga detta året. Damn. Jag ger dock inte upp utan tänker ta mig ut dit igen i augusti, lagom till när skolorna börjar igen. Sen cyklade jag runt hela hamnen när jag skulle hem. Många många många tut och ylanden från männen/gubbarna i hamnen senare kom jag hem och skulle laga flaeskepankage till oss. Det gick väl sådär, började med att bränna vårt sista smör i pannan. Men det var det sista så tyvärr får det bli brännepankage istället. Tjo. Well, jag har aldrig påstått att jag är nåvidare bra på att laga mat heller!

Dagens musik: 22 pistepirkko. Oooohlala. Ibland slår det en hur bra de är.

Kommentarer:
Postat av: Nicklashilde

Great site


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits