birds

Hade nästan glömt bort, när vi var i Falsterbo hos kusinerna i påsk kom vi att tala om hur fånig man tycker sin egen dialekt låter och hur otroligt fånig man tycker sin egen röst låter som inspelad. Det avslöjades både det ena och det andra under samtalets gång och resultatet var denna videon om fågelstationen. Nu bryr jag mig inte om hur rösterna låter, bara man själv tycker att man själv låter hemsk. Däremot tänkte jag visa alla som undrar vad min fågelintresserade släkt egentligen håller på med där ute i fyren i Falsterbo:



Och på tal om fåglar, detta håller jag på med just i denna sekund. Min vuxenhet når oanade höjder. Har till och med köpt grädde till såsen. Grädde liksom! Och bundit benen med snöre! 1950-talet ringde!

image563

Kommentarer:
Postat av: marika

men guuud nu har du inte skrivit på hur lång tid som helst! :D

skriiiiiiiiiv något roligt

2008-04-01 @ 15:28:32
Postat av: marika

men guuud nu har du inte skrivit på hur lång tid som helst! :D

skriiiiiiiiiv något roligt

2008-04-01 @ 15:28:41
Postat av: erika

meh hallå, blogg.se ligger ju nere. Ingen som har blogg.se har uppdaterat sen i typ fredags!

Postat av: erika

ja ok det är väl fixat nu då.. :)

2008-04-01 @ 16:24:51
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: marika

den var väl nere bara typ 2 dagar :)

2008-04-01 @ 17:16:58
Postat av: erika

nä från i fredags till idag på förmiddagen. faktiskt!

2008-04-01 @ 18:31:53
URL: http://erikapik.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits